20.7.23

Tweet van de dag

Old Shatterhand ziet het goed

Heel de linkse MSM, NPO, NOS journaal, Nieuwsuur, Joop, en straks Buitenhof, WNL, alle TV. Helemaal over de rooie, extreem euforisch, zo blij als kinderen, doen geen oog meer dicht. Hun grote Messias Frenske komt terug om Nederland naar extreem links te trekken. En dit nu elke dag vanaf heden tot aan eind November, deze achterlijke hypocriete brei.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen