24.12.12

De lobby voor winterbanden

WinterbandenEn waarom wij er met z'n allen intrappen

Winterbanden, zomerbanden; 2 keer per jaar moet geheel autorijdend Nederland blijkbaar naar de garage om 4 banden te verwisselen maar waarom eigenlijk?
Nou ben ik absoluut geen rubberspecialist maar als fervent Formule-1-fan ben ik toch wel op de hoogte van de mogelijkheden die bandenfabrikanten hebben om een band zo uit te voeren dat deze bestand is tegen elk (wisselend) weertype.

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen