5.4.20

Tip voor onze regering

Hoe bestrijd je het Coronavirus?

Nou beste Rutte, Hoekstra en de rest van onze regering; Dat is toch niet zo moeilijk:
Jullie deden/doen het bij de Klimaatcrisis, de Stikstofcrisis en de PFAS-crisis, waarom dan niet bij de huidige crisis namelijk: Belasting heffen!

Klimaat

De komende jaren gaan jullie meer dan € 1000 miljard, dat is € 1.000.000.000.000,00 uit de zakken van burgers kloppen om ervoor te zorgen dat de aarde in 2100 0,00007 gr. Celsius minder zal opwarmen.
Dan kun je toch ook wel extra belasting heffen om over 3 maanden misschien 1 1/2 dode minder op je geweten te hebben?

Advies

Tis maar een tip, een welgemeend advies. En als je het opvolgt, hoef je niet te zeggen dat je het van mij hebt hoor.

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen