8.9.22

En weer wordt het FVD de mond gesnoerd in de Tweede Kamer

Wanneer komt hier een eind aan?

Is er dan helemaal niemand meer in de Tweede Kamer die het genoeg vindt en opstaat tegen de censuur van een politieke partij waar honderdduizenden mensen op gestemd hebben? Een D66-voorzitter snoert Pepijn gewoon de mond en iedereen zit er bij en houdt zijn of haar mond. 

DΓ t is dus Democratie in 2022!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen