Doorgaan naar hoofdcontent

DDS: Thierry Baudet ontmaskert het BBB-probleem: "Dé boerenpartij gaat na 2 maanden al akkoord met krimp!"

Thierry Baudet heeft in een filmpje de idioterie en zwakte van BBB keihard gefileerd. De FVD-leider legt uit dat het échte probleem eruit bestaat dat BBB-mensen eigenlijk geen echte kennis van zaken hebben. Ja, ze sympathiseren met boeren. Maar als knetterlinkse ambtenaren grote woorden gebruiken raken ze meteen in de war... en geven ze zich uiteindelijk over.

Filmpje! Thierry Baudet ontmaskert het BBB-probleem: "Dé boerenpartij gaat na 2 maanden al akkoord met krimp!"

Hier het filmpje


Reacties

Vaak gelezen

Hoe de asielcrisis te verijdelen

Hoe eenvoudig kan het zijn? Elke week weer, al jaren lang, elke week weer dringen honderden mensen, zonder paspoort, zonder (eigen) geld, zonder ambitie, zonder angst ons land binnen en vragen dan asiel aan. Waarom toch? Die mensen die op goed geluk ons land binnendringen in de hoop en verwachting dat ze opgevangen worden, op termijn een status krijgen en na 5 jaar wellicht ook nog een Nederlands paspoort, kun je eigenlijk weinig tot niets kwalijk nemen. Ze komen uit een, weliswaar veilig, maar vooral arm land, ze hebben vaak een grote familie die ook in ´relatieve´ armoede leeft en lezen de verhalen van hun voorgangers die naar Europa trokken en maandelijks een mooi bedrag overmaken naar het moederland. Eigenlijk is het nog ´mooier´: ze mogen, mits zelf toegelaten, zelfs hun familieleden over laten komen. Wat zou u doen als je een armlastig bestaan lijdt, zonder werk, zonder hoop en je leest die wondermooie verhalen van ´alles´ krijgen en nooit meer werken. Ik zou ook gaan! Westerse d

4 Dronken Oekraïners?

Jullie kunnen mijn rug op! 2 Jaar hebben alle politici volgehouden dat Rusland de 2 Nordstream-gaspijplijnsystemen heeft opgeblazen. Behalve dan president Biden, die kondigde netjes voorafgaand aan de vernietiging van de miljardeninvestering aan dat hij NS2 zou laten verdwijnen. Media En de media, ja de media volgde trouw de Paternottetjes, de Brekelmansjes en de Sjoerdsmansjes die moord en brand schreeuwden en het heel zeker wisten dat de Nordstream door hoofdaandeelhouder Rusland zelf was opgeblazen.  Diezelfde DPG-kranten en NPO-nieuwsvoorzieners wezen tegelijkertijd Baudet en van Houwelingen aan als putinpijpers toen ze de vraag stelden of misschien een ander land verantwoordelijk zou kunnen zijn. Oekraïne? 4 (of 6) duikinstructeurs van Oekraïense origine zouden met een zeiljacht de Oostzee opgevaren zijn en op 80 meter diepte, over een oppervlakte van tientallen kilometers, explosieven hebben aangebracht aan (in de boden begraven?) leidingen om ze later op afstand te laten ontplof

Ik schrijf het nu van me af

Mijn enige uitlaatklep, naast Twitter. Zo´n 2 a 3 keer per jaar neem ik mij voor om weer te gaan bloggen: Elke dag een blogje schrijven over een onderwerp dat me bezighoudt. En elke keer weer verwatert dat omdat ik zie dat haast niemand geïnteresseerd is in mijn schrijfseltjes. Dat frustreert me dan weer en dan stop ik hier omdat "het toch geen zin heeft". Het heeft wél zin! Nu kom ik tot de conclusie dat het wél zin heeft. Voor wie dan? Nou, voor mij en voor mij alleen en dat is natuurlijk meer dan voldoende. Iedereen die mijn stukjes onder ogen krijgt is meegenomen maar dat moet niet mijn doel meer zijn. Ik doe het niet (meer) voor een ander. Nee, ik doe het voortaan voor mezelf. Twitter (X) Op Twitter Klimaaterkenner (Truth Social en GAB) bleef en blijf ik sowieso actief. Is het niet om mijn mening te verkondigen dan is het vooral om het nieuws, het ECHTE nieuws tot me te nemen. Natuurlijk staat er heel veel onzin op Social Media en soms trap ik daar ook in maar door een

Is Engeland verloren?

Allemaal de schuld van Brexit natuurlijk! Wat er de afgelopen 10 dagen gebeurd is in Engeland is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Allochtonen (moslim of niet) zaaien dood en verderf op straat, de ´reguliere bevolking´ vindt het nu eens een keer genoeg en wordt door de staat weggezet als crimineel TUIG, opgepakt en maanden in de gevangenis gestopt. Starmer De verkiezingen afgelopen zomer in Engeland hebben de situatie aldaar alleen maar laten escaleren zo lijkt het. De nieuwe PM Starmer van de Labourpartij schroomt niet om nieuwe wetjes aan te kondigen waarmee het mogelijk is iemand de bak in te gooien na een onwelgevallige post of like op Twitter (X). Brexit In de MSM lees je dan dat de keuze om uit de EU te stappen mede de oorzaak is. Volgens mij is het omgekeerde het geval. Als je alle belachelijke maatregelen m.b.t. immigratie en asiel gewoon overneemt van de EU c.q. ze niet wegsnijdt in je eigen wetgeving dan kies je er als land, als regering van een land zelf voor om chaos t

Nazi-verering nu ook gewoon in een Westers parlement

Waffen SS Het moet niet gekker worden Steeds denk ik weer dat het niet gekker kan met het omkeren van de geschiedenis. Steeds denk ik weer dat het nu toch wel duidelijk is dat de wereld een beetje gek aan het worden is en dat de burger er niet meer omheen kan om in te zien dat de wereld op zijn kop staat en dat politici van over de hele wereld ons een geweldig oor aan naaien. Canada’s parliament gives a standing ovation to a 98-year-old Ukrainian Nazi collaborator likely to keep a music box at home stuffed with grainy black and white execution photos If John Demjanjuk had lived a little longer he too could have been a hero https://t.co/WXYBYCwuXr — Max Blumenthal (@MaxBlumenthal) September 23, 2023 Nieuw "hoogtepunt" (dieptepunt uiteraard) Tijdens een bezoek van oppercrimineel en vermeend massamoordenaar van zijn eigen burgers, Zelensky aan Canada werd ook een bezoek aan het Canadese parlement ingepland.

Het gaat weer gebeuren hoor!

Harris nieuwe president USA. Het is te belachelijk voor woorden maar het is nu al voor 100% zeker dat Kamala Harris de nieuwe president van de Verenigde Staten van Amerika wordt. Ze kon niks, ze kan niks en ze zal nooit iets kunnen bereiken maar ze wordt het wel! Waarom? Nou dat is eenvoudig. Ten eerste is ze hèt voorbeeld van een politica die nooit zelf 1 beslissing neemt, nooit komt met een overtuigend argument waarmee een congres of senaat in Washington in zal stemmen. Dus, een president die letterlijk voorleest wat de teleprompter c.q. de Deepstate haar voorschrijft en elke wet of ´executive order´ ondertekent die de elite haar opdraagt. Haat en angst Een andere reden dat Harris moet winnen is de onnoemelijke haat van deuglinks in de VS (lees de democraten) richting Trump. Haat omdat hij tegen alles aanschopt dat Amerika ´woke´ maakt en natuurlijk de angst dat het hun autoriteit, hun macht kwijtraakt. En, nog erger, hun baantje en hun privileges (Epstein). CIA Sinds de aanslag op J

DE VERBORGEN GEHEIMEN VAN NORDSTREAM door Carine Knapen op X

Onderstaande post van Carine probeer ik op deze manier voor het nageslacht te bewaren. Haar post zal spoedig verdwijnen van X (al dan niet fysiek) maar hier zal hij blijven staan tot Google (Blogger) de tekst ook beu is. ----------------------------------------------------------------------- De afgelopen week hebben de MSM kenbaar gemaakt dat een Oekrainse duiker de Russische gaspijplijn Nordstream heeft opgeblazen, Zelensky het wist en toelating heeft verleend.  Hij is zonder verpinken onder de bus gegooid. De gemoederen laaien hoog op. Hoe is het mogelijk ! klinkt het. Olaf Scholtz heeft ondertussen kenbaar gemaakt dat Duitsland geen financiële hulp meer verleent aan Oekraïne. Nederland, België, de EU, de US en andere naties houden zich op de vlakte. Het is nl. allemaal nogal delicaat.  Er wordt veel verzwegen. Alles wat de zaken in een volkomen ander daglicht zou plaatsen wordt angstvallig geheim gehouden voor het grote publiek. Tijd om de sluier te lichten.... 1. Nordstream bestaat

Zeespiegel stijgt mogelijk minder hard: ’We moeten gezonde dosis verstand blijven gebruiken’ | Telegraaf.nl

Wordt ook de Telegraaf wakker?!¿ De verhalen over de meters en meters stijging van de zeespiegel de komende jaren, werden alleen geloofd door deuglinkse journaalkijkers. Nu komt er dan toch schoorvoetend een artikel in de Telegraaf waarbij het allemaal wel los loopt met die klimaathysterie. Speciaal voor u heb ik het artikel deels gekopieerd vanuit ´archive-site’ omdat gezonde mensen zoals u en ik natuurlijk geen abonnement hebben op de T. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Klimaatwetenschappers vreesden lang dat blootliggende ijskliffen op Antarctica zouden kunnen instorten door de opwarming van de aarde. Zo stelde het KNMI vorig jaar in klimaatscenario’s dat de zeespiegel wel tot 2,5 meter zou kunnen stijgen in 2100 als onzekere processen, zoals het instabiel worden van de Antarctische ijskap, al vóór 2100 optreden. ’Te stevig’ Volgens het zogeheten hoge-uitstootscenario bedraagt de zeespiegelstijging rond 2300 zo’n twee tot zes meter en met problemen op Antarctica zelfs meer dan zeventien meter. Maar op

Statement huisarts Els van Veen op X

“Waarom ik voor Corona @christenunie stemde en waarom ik me bedrogen voel door CU, maar ook CDA en PKN. @HenriBontenbal @mirjambikker @PKNnl  Voor Corona was ik naief, ik dacht dat we een regering hadden die het beste met de mensen voor had. We hadden een ministerie van Volksgezondheid, een RIVM, een Inspectie voor de Volksgezondheid. Daar werkten ambtenaren die het beste met de burgers van Nederland voor hadden. Voor Corona was ik jarenlang praktijkhoudend huisarts in Kampen, een van de 12.000 huisartsen die ons land telt. Er was saamhorigheid. Op zondag ging ik met mijn man naar de kerk, we zijn gelovig. Toen kwam Corona en in dat eerste jaar zag ik met verbijstering hoe een OMT samen met de regering ons land ging leiden. Poliklinieken werden gesloten. Mensen werden maandenlang doodsbang gemaakt via media en persconferenties, alles was gelijkgeschakeld; Corona was een killervirus. Mensen moesten thuis blijven en mochten niet naar de huisarts als ze last hadden van hoesten of verhogin

De media gaat gewoon door met demoniseren

FvD moet kapot, hoe dan ook! Al meerdere malen heb ik op dit blog geschreven over de wijze waarop de MSM omgaan met het Forum van Democratie. Walgelijke vergelijkingen, verdraaien van waarheden, Fascist, Nazi, Antisemiet, alles krijgt Baudet c.s. naar zijn hoofd geslingerd. Als bezorgde burger die zich goed oriënteert op de feiten rondom het klimaat, de EU en nu de Coronacrisis, voel ook ik me aangesproken en dat neem ik die msm hoogst kwalijk! 5 onwaarheden Tijdens een uitzending van Op1 kregen Wybren van Haga en Thierry Baudet de ruimte om het verkiezingsprogramma van het Forum toe te lichten en om hun licht te laten schijnen over de tot nu toe genomen draconische maatregelen m.b.t. het virus.