19.7.22

Failliet


Dus: je gebruikt gemeenschapsgeld voor het betalen van een dwangsom om een gerechtelijke uitspraak te negeren? Dat is misbruik van recht Γ©n van belastinggeld. Geen burger die met zoiets weg komt. Deze overheid is moreel failliet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen