14.2.22

Extreem rechts?


Als je heel erg van Holland houdt.

Als je voor de AOW bent en die wil indexeren.

Als je voor een uitstekende zorg bent. 

Als je voor Nederlanders eerst bent.

Als je bedenkingen hebt bij de fascistische EU en het WEF.

Tegen de klimaat kerk bent.

Dan ben je « extreem rechts »

πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯πŸŸ₯

©️Old Shatterhand https://twitter.com/friesianmanes/status/1492761162253049859?s=21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen