24.5.21

Minister van Klimaat

Dus nu gaat @ministerBlok miljarden uitgeven om gezonde bomen te verbranden en nog eens miljarden om de daaruit voortvloeiende CO2-uitstoot te verstoppen in oude gasvelden.

Maar heeft #Blok daar wel verstand van, ervaring in?

Nee natuurlijk niet‼️‼️

🀷🏼‍♂️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen