20.4.21

Vraag tijdens de Persco 20 April

Waarom is het in een "pandemie" niet mogelijk om er in ruim een jaar tijd extra IC bedden en opgeleid personeel bij te krijgen, maar is het wel mogelijk en "proportioneel" om een hele samenleving op slot te gooien en een #testsamenleving te creΓ«ren, met alle gevolgen van dien?

Met dank aan journaliste Annelies Strikje. Zie haar website https://thehangingtree.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boeren opnieuw onder druk: nieuwe stikstofmaatregelen kabinet

Worden onze boeren opnieuw de dupe van beleid uit Den Haag? Deze week presenteerde het kabinet opnieuw ingrijpende stikstofmaatregelen. Rond...

Veel gelezen